Tuesday 16 March 2010

Usj

Jeg har kastet bort 3 timer på youtube. Jeg har tatt oppvasken. Jeg gikk en tur. Hva som helst for og ikke fortsette på essayet.
Jeg konser ikke. Jeg orker ikke. Jeg gidder ikke. Fokuset er borte. Dratt på ferie.

Butterflies and zebras is all she ever thinks about.

Til og med og oppdatere Ipod'en er viktigere. Gi meg fokuset tilbake pliz. Det er ikke snilt og stjele. Spesielt ikke når jeg trenger litt konsentrasjon av og til.

Yo Stella synger Prince.
Det er vinter snart. Først er det vel høst. Jeg vil hjem, men jeg vil ikke hjem.

I just want to sink to the bottom with you.

Jeg er sur og gretten og vil kjefte på noen. Dårlig hair day kanskje. Fly me to the moon lissom. Jeg tror ikke det er noen som vil selge meg ferie tur til gokk der, ingen som vil preke om Gud og dommedagen(2012- jeg har tonnevis av tid). Slutt og forstyrre meg.

And I will praise you through this storm.

Ja jeg vet hva den handler om. Jeg har ikke mistet all forstand.
Men han har fin stemme.



No comments: